IntraManager integration til Adversus

Få et performance dashboard til Adversus med IntraManager Board. Skab overblik over jeres performance og visualisér data i realtid. Prøv 30 dage gratis.

Helt uforpligtende. Det eneste vi skal bruge er e-mail og telefonnr.
Vi hjælper allerede

Hvilke muligheder får du med IntraManagers integration til Adversus?

Eksempler på boards og gamification integreret med Adversus. (Tryk for at se i fuld størrelse)

Med integrationen mellem IntraManager Board og Adversus, får du en integration der giver dig mulighed for at visualisere din data fra Adversus, live i et performance dashboard fra IntraManager Board. Når du integrerer IntraManager Board og Adversus kan du nemt holde styr på kommunikationen i dit kontaktcenter og skabe et overskueligt overblik over jeres outbound, inbound og viderestilling. Adversus er et browser- og customer relationship management system der hjælper dig med at forbedre dine KPI’er og, ved hjælp af deres automatiserede dialer system, giver dig stor indsigt i dine data, så du kan tage kvalificerede beslutninger der kan forbedre dine kampagner og performance.

Hvad kan du med Adversus?

Adversus har mange features der hjælper til et bedre work flow. Overordnet har de 4 kategorier du kan benytte for at optimere dit kontaktcenter.

• Communicate
Med communicate styrer du alt kommunikation i virksomheden. Det går lige fra outbound og inbound kampagner til viderestilling af opkald til specifikke kampagner, lead management, hvor du kan opsætte automatiske flows og segmentere leads, til mødebooking, hvor du med direkte to-vejs integration med kalendere kan booke møder med konsulenter direkte i dialeren.

• Educate
Med educate får du indsigt i dine agenters performance. Det kan du blandt andet gøre ved at trække datarapporter med de specifikke KPI’er du gerne vil måle på, eller du kan følge med live i dine agenters aktive opkald, for at kvalitetssikre performance. Det samme kan du gøre ved hjælp af optagelser, dem kan du også bruge til yderligere at oplære, kvalitetssikre og udvikle medarbejdere. Med educate kan du også få quality assurance, hvor du systematisk kan gå igennem dine salg og opsætte handlinger for dine leads.

• Automate
Med automate kan du automatisere kunderejser og work flows i kontaktcentret. Journeys kan integreres med eskterne datakilder der kan styre hvad der skal ske med dine leads i salgsprocessen, og med ringestrategier kan du automatisk ringe i en prioriteret rækkefølge, altså de vigtigste leads først, og du kan endda ringe til flere ad gangen.

• Administrate
Med administrate kan du administrere hvad dine agenter har adgang til og sørge for at dine leads er opdateret med den rette data og ikke mere end én gang. Med warehouse og workforce kan du udforske data på alt fra leads til opkald, enten det nyeste data eller spol tilbage og se hvad dine agenter før har brugt tid på.

Hvilke muligheder får du med IntraManagers integration til Adversus?

Med IntraManager Board får du en dyb integration til Adversus, der giver dig mulighed for at visualisere data fra Adversus i et performance dashboard, så du let kan skabe dig et live overblik.
Med integrationen kan du vælge, hvilke KPI’er der vise på et dashboard så du kan overskue, hvordan driften i dit kontaktcenter kører.
Integrationen er nem at opsætte og du kan f.eks. bruge performance dashboardet til, at skabe overblik over dine inbound og outbound kald eller visualisere de vigtigste KPI’er for agenter og ledere, så det er nemt at se præcis hvor langt man er og hvor godt det går.
I Board kan du vise KPI’er på mange forskellige måder, f.eks. som tal, tabeller, grafer, diagrammer mv. Her kan du vælge at fokusere på medarbejdernes eller teamets salg, møder, timer mm… Det kan være baseret på enten daglig, ugentlig eller månedlig basis.
Læs mere om Adversus her.

Synlig performance og mærkbar succes

Adversus er i forvejen et glimrende system, som finder god anvendelse i virksomheder indenfor telemarketing til opkald og customer relationship management i mange sammenhænge. Med en integration til IntraManager Board kan din virksomhed få nem og live visualisering af data, der er relevant i systemet. Det centrale dashboard er overskueligt og logisk, og det kræver ikke en IT-ekspert at finde det, der er vigtigt netop for jer.
Der er desuden rig mulighed for TV-deling, hvor I kan administrere data-visningen centralt. Med TV-deling har i mulighed for at have dashboards kørende ude på jeres forskellige afdelinger, så i hele tiden kan følge med i jeres performance. Vælger du at opsætte et slideshow, så kan I også motivere hinanden med performance-relaterede spil, der er intuitive og nemme at opsætte, så kan I for eksempel dyste om hvem der rammer et mål først.
En af de helt store fordele ved at integrere Adversus og IntraManager Board er, at I får synliggjort jeres performance. I kan frit vælge, hvilke data I vil visualisere og på den måde nemt navigere rundt i jeres performance og sætte ind de steder der kunne være brug for det, det giver en mærkbar effektivisering i driften.

Indsigt i alle parametre

Med integrationen mellem Adversus og Board får I hurtig indsigt på alle parametre i jeres kontaktcenter. I kan til og med lave flere dashboards så I kan visualisere nogle KPI’er der er relevante for leder staben og visualisere nogle andre der er relevante for jeres agenter i afdelingerne. På den måde kan alle få lov til at følge med i den performance der er mest relevant for dem i den tidshorisont der giver bedst mening.
Med integrationen mellem Adversus og IntraManager Board kan I nemlig arbejde med alle typer af intervaller, det kan være ugentlige salgsinitiativer eller månedskampagner, enten samlet på ét dashboard, eller på et slideshow.

Involver medarbejdere med TV-funktion

Skærmdelingsfunktionen åbner også for mange muligheder. Jeres udvikling og performance i Adversus, bliver automatisk synlige på skærmene, så alle i jeres team kan være ajour. Det kan for eksempel være en stor skærm i det fælles lokale eller individuelle displays på kontorerne. I forbindelse med planlægning eller timefordeling er de praktiske fordele åbenlyse, og samtidig kan det understøtte både fællesskabet og den individuelle motivation, når I alle kan følge udviklingen i jeres performance.

Gør data til motivation med spil

Alle motiveres af udvikling eller succes, når man føler, at man udretter noget. Men i en hektisk hverdag kan det være svært få øje på fremskridtet i nøgne tal og grafer. Såkaldt gamification kan være et af svarene på den udfordring. Med IntraManagers integration er der mulighed for at omsætte den målbare udvikling til små muntre spil, I kan følge på skærmen. Det kan være jeres fælles afstand fra den fastsatte målsætning eller sjov og motiverende indbyrdes konkurrence, for eksempel, hvem der har flest salg på dagen eller korteste ringetider. Spillene er nemme at sætte op, og de kører stort set automatisk, så længe arbejdet er i gang. Gamification kan også sættes ind i jeres slideshows så i både kan følge de specifikke tal og se hvem der ligger forrest.
Læs mere om jeres muligheder for gamification her.

Se videoen for et eksempel

Få et bedre indblik i hvordan IntraManager Board viser data fra Adversus

Med IntraManager Board kan du bl.a. visualisere følgende data fra Adversus

Salg
Salg pr. time
OMSÆTNINGSTAL
(DAG/UGE/MÅNED)
SALG VS BUDGET
INDEKS
(MÅNED TIL DATO – LIVE)
MEDARBEJDERNES PERFORMANCE
TEAMS PERFORMANCE
Produkter
…og mange flere.

Sæt dit eget board op med data fra Adversus

Opsæt jeres IntraManager Board med vores plug-n-play integration til Adversus og skab overblik over performance i real-tid.
Har du brug for hjælp sidder vi klar til at hjælpe dig godt i gang.

Efter den gratis prøveperiode koster Board kun 119 kr. om måneden pr. vist agent.
Skal du vise over 50 agenter kan du med fordel kontakte os, og høre om vores Enterprise pakkeløsning med en skræddersyet prismodel.
Læs mere om vores priser her.
Alle integrationer

Vil du vide mere om hvilke systemer , du kan integrere med IntraManager Board?
Få et komplet overblik.

Kontakt

Få mere information om hvad du kan få ud af dette system og en løsning fra IntraManager, ved at kontakte os på sales@intramanager.com.

Vis live data og
øg performance

Prøv IntraManager Board gratis i 30 dage og oplev fordelene ved selv at visualisere dit kontaktcenters data og ydeevne. Prøveperioden er uforpligtende og det eneste vi skal bruge fra dig er e-mail og telefonnummer.
Helt uforpligtende. Det eneste vi skal bruge er e-mail og telefonnr.